Ervaringen
66 berichten.
Ik heb hele goede en gezellige lessen gehad bij rijschool Jan en ben in 1 keer geslaagd! Henk geeft goede uitleg en coaching en zorgt voor een goede sfeer tijdens de lessen. Hij bereidt je goed voor op het examen en heeft al met al een hele goede rijschool!
Henk is een echte vakman. Hij zorgt voor een goede en ontspannen sfeer en als er een keer iets fout gaat is hij duidelijk. Hij probeert je echt naar je examen toe te coachen en hij voelt goed aan of een leerling klaar is voor iets nieuws of dat hij/zij nog even moet herhalen. Ook bij het CBR staat Henk bekend als een van de beste instructeurs in de regio. Het inplannen van de lessen en andere administratieve zaken zijn heel makkelijk te regelen via een app. Bovendien is de rijschool makkelijk bereikbaar en bereid om mee te denken met de leerling.
altijd leuke en gezellige lessen geweest bij Henk. Veel gelachen wanneer dat kon en duidelijk wanneer dat nodig was. in 1 keer geslaagd. met dank aan Henk!
Ik kijk terug op super fijne, gezellige en duidelijke lessen. Ook de vele pakketkeuzes en het online lessen inplannen zijn heel fijn als je flexibel je rijles wil inplannen! Vanaf de eerste les voelde ik me al compleet op mijn gemak bij Henk en ik zou hem en zijn rijschool zeker aanraden!
In 1 keer geslaagd dankzij de goede lessen. Niet alleen was het heel gezellig, maar ook was de uitleg heel duidelijk en ging alles stapsgewijs waardoor het allemaal prima te doen was. Ook werkt de manier van lessen inplannen heel fijn. Zeker aan te raden dus! Bedankt Henk!
Een fijne rijschool, goede uitleg en bereidt je goed voor op je theorie en praktijk examen. Daardoor heeft henk een bijzonder hoog slagingspercentage. Ook ik heb in ÊÊn keer mijn examen gehaald.