Ervaringen
Ik heb fijne lessen bij Henk gehad met duidelijke uitleg, goeie coaching en natuurlijk ook wat leuke gesprekken. Heb geleerd om relaxter en zelfverzekerder te rijden. Verder zijn de lessen ook heel makkelijk in te plannen in een app. Ook ik ben in ÊÊn keer geslaagd, terwijl ik niet per se een natuurtalent was đ