Rijschool Pakketten

Ervaringen

Schijf een bericht in ons Gastenboek

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het is mogelijk dat uw inzending pas zichtbaar is in het gastenboek nadat we het hebben beoordeeld.
We behouden ons het recht voor om inzendingen te bewerken, verwijderen of niet te publiceren.
Martin schreef op 6 juli 2020 om 12:43
Henk is een echte vakman. Hij zorgt voor een goede en ontspannen sfeer en als er een keer iets fout gaat is hij duidelijk. Hij probeert je echt naar je examen toe te coachen en hij voelt goed aan of een leerling klaar is voor iets nieuws of dat hij/zij nog even moet herhalen. Ook bij het CBR staat Henk bekend als een van de beste instructeurs in de regio. Het inplannen van de lessen en andere administratieve zaken zijn heel makkelijk te regelen via een app. Bovendien is de rijschool makkelijk bereikbaar en bereid om mee te denken met de leerling.
Even geduld...