Gijs schreef op 6 juli 2020 om 12:42 altijd leuke en gezellige lessen geweest bij Henk. Veel gelachen wanneer dat kon en duidelijk wanneer dat nodig was. in 1 keer geslaagd. met dank aan Henk! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...