Jason Vijfhuizen schreef op 24 januari 2024 om 12:07 Hele fijne rijschool, heel relaxed en leerzaam. In 1 keer geslaagd. Duidelijk uitleg want ben in 1 keer geslaagd. Dankjewel Henk๐ ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...