Ervaringen
In 1 keer geslaagd dankzij de goede lessen. Niet alleen was het heel gezellig, maar ook was de uitleg heel duidelijk en ging alles stapsgewijs waardoor het allemaal prima te doen was. Ook werkt de manier van lessen inplannen heel fijn. Zeker aan te raden dus! Bedankt Henk!