Ervaringen
In 1x geslaagd! Bij Henk krijg je serieuze maar ook zeker hele gezellige lessen. Henk legt goed op een rustige manier uit en weet precies wat jij nog nodig hebt om je examen te halen en doet hier ook alles voor. Ik heb daarom de rijlessen ook als een leuke tijd ervaren, ik zeg doen!