Ervaringen
Altijd hele leuke , leerzame en gezellige lessen gehad bij Henk.
Hij neemt echt de tijd voor je en leert het je allemaal goed aan.
Ik ben daarom ook in 1 x geslaagd bij Henk.
Hij bereid je goed voor op het examen en daarom raad ik jullie allemaal deze rijschool aan!