Tom schreef op 30 september 2021 om 22:09 Na een aantal duidelijke, leuke en gezellige lessen met Henk in 1 keer geslaagd. Een geweldige rijschool met een geweldige instructeur! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...