Gijs Goedhart
schreef op 16 augustus 2021 om 11:12
Heb een leuke en lange periode met Henk gezeten aangezien Corona niet heeft geholpen. Maar na dat toch in 1x geslaagd en kan ik Henk erg bedanken voor zijn duidelijke uitleg en op een goede manier streng zijn.