Celeste schreef op 11 augustus 2021 om 12:55 In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs, dankzij Henk! Wat een goede en betrouwbare instructeur, ik raad hem iedereen aan. Henk, bedankt voor de leerzame en gezellige lessen! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...