Ervaringen
Aanrader! Je krijgt goed les van een ervaren instructeur. Ik ben zeer tevreden over de werkwijzen van Henk. Hij is altijd in voor een praatje, maar ook serieus wanneer het nodig is. Hierdoor worden de lessen niet alleen maar leerzaam, maar ook leuk.