In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs, dankzij Henk! Wat een goede en betrouwbare instructeur, ik raad hem iedereen aan. Henk, bedankt voor de leerzame en gezellige lessen!
Aanrader! Je krijgt goed les van een ervaren instructeur. Ik ben zeer tevreden over de werkwijzen van Henk. Hij is altijd in voor een praatje, maar ook serieus wanneer het nodig is. Hierdoor worden de lessen niet alleen maar leerzaam, maar ook leuk.
In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Henk geeft duidelijke en gezellige lessen. Hij neemt echt de tijd voor je tijdens de lessen en legt alles super goed uit! En bereidt je goed voor op je examen.
Met ongeveer 20 lessen in 1x geslaagd dankzij de goede & niet te vergeten gezellige lessen van Henk. Altijd op tijd en zeer betrouwbaar. Een aanrader dus!
In 1x geslaagd bij verkeerschool Jan. Door de duidelijke en gezellige lessen had ik het rijden snel onder de knie. Nogmaals erg bedankt en ik raad Henk iedereen aan!
Vandaag in 1x geslaagd door de goede lessen van Henk. Hij legt alles goed en duidelijk uit, en naast dat de lessen erg leerzaam waren, waren ze ook erg gezellig. Ik raad deze rijschool dan ook iedereen aan!
Ik ben erg tevreden over de lessen van Henk! Hij legt alles duidelijk uit, waardoor je erg goed wordt voorbereid op het examen. De communicatie verloopt ook altijd soepel en de lessen waren altijd gezellig.
Ik heb alles in 1 keer gehaald. Mijn theorie- en praktijk examen. Dit komt vooral door Henk, want als ik ergens vast liep met mijn theorie kon ik tijdens de lessen uitleg vragen. Henk legde meestal de theorie uit aan de hand van een voorbeeld in de praktijk. Hij bereid je ook erg goed voor op je praktijk examen door onder andere in het examengebied veel rond te rijden. Ik vond het altijd leuk om te lessen en dat kwam mede door Henk!
Vandaag geslaagd door de goede uitleg en coaching van Henk! Hij geeft duidelijk en gestructureerd les en bereidt je goed voor op je examen, waardoor je ook echt weet wat je moet verwachten en kunt slagen. Daarnaast waren de lessen altijd erg gezellig, hebben we leuke gesprekken gehad en veel gelachen. Ik kijk erg positief terug op de rijlessen en ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen! Ik raad Henk en zijn rijschool dan ook zeker aan!
Ik ben erg tevreden over de werkwijze van Henk! Tijdens de lessen is het helder wat er van je verwacht wordt en bereid hij je goed voor op de situaties. Buiten de lessen om snel in de communicatie en gebruikt een fijne app om makkelijk de lessen in te plannen!
Heel erg tevreden over de rijlessen henk weet goed hoe die je moet behandelen om een goed resultaat te krijgen . Ook is het makkelijk om rijlessen in te plannen of te verzetten Henk je bent een topper👍🏽
In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij Henk. Hij legt alles rustig uit en voelt aan wat je nodig hebt. Door zijn coaching tijdens de rijlessen kon ik mij op het examen herpakken als het mis ging. Daarnaast is het ook gewoon gezellig in de auto. Door de corona konden we een tijd niet lessen en belde hij meteen toen er weer examens ingepland konden worden. Binnen 2 weken stoomde hij me klaar voor mijn examen! Henk is een topper, ik kan hem aan iedereen aanraden.
In 1x geslaagd dankzij Henk! Prettige herinneringen! De lessen waren niet alleen enorm leerzaam maar ook super gezellig. De 1.5 uur vloog steeds voorbij. Fijne manier van uitleggen, daardoor is de voorbereiding op het examen grondig en gestructureerd. Al met al een echte aanrader!
Ik heb het in de lessen bij Henk naar mijn zin gehad, hij is een erg fijne rijinstructeur. Hij voelt goed aan wat je al wel en nog niet aan kan en hij leert je op je eigen manier verder te komen. Het rijlessen inplannen met de app is ook erg handig. Met de hulp van Henk heb ik mijn praktijkexamen in een keer gehaald! Bedankt Henk!!
Henk was een hele goede instructeur die alles rustig en duidelijk uitlegd. In de auto hing er ook een fijne sfeer waardoor lessen bij Henk heel leuk was. Kortom een goede rijschool!
Ik heb fijne lessen bij Henk gehad met duidelijke uitleg, goeie coaching en natuurlijk ook wat leuke gesprekken. Heb geleerd om relaxter en zelfverzekerder te rijden. Verder zijn de lessen ook heel makkelijk in te plannen in een app. Ook ik ben in één keer geslaagd, terwijl ik niet per se een natuurtalent was 🙂