Ervaringen

66 berichten.
Celeste schreef op 11 augustus 2021 om 12:55
In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs, dankzij Henk! Wat een goede en betrouwbare instructeur, ik raad hem iedereen aan. Henk, bedankt voor de leerzame en gezellige lessen!
Even geduld...
Rik schreef op 22 juli 2021 om 14:23
Aanrader! Je krijgt goed les van een ervaren instructeur. Ik ben zeer tevreden over de werkwijzen van Henk. Hij is altijd in voor een praatje, maar ook serieus wanneer het nodig is. Hierdoor worden de lessen niet alleen maar leerzaam, maar ook leuk.
Even geduld...
Stef schreef op 22 juli 2021 om 14:18
In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Henk geeft duidelijke en gezellige lessen. Hij neemt echt de tijd voor je tijdens de lessen en legt alles super goed uit! En bereidt je goed voor op je examen.
Even geduld...
Tony schreef op 21 juli 2021 om 21:29
Met ongeveer 20 lessen in 1x geslaagd dankzij de goede & niet te vergeten gezellige lessen van Henk. Altijd op tijd en zeer betrouwbaar. Een aanrader dus!
Even geduld...
Merian Bazuin schreef op 21 juli 2021 om 20:32
In 1x geslaagd bij verkeerschool Jan. Door de duidelijke en gezellige lessen had ik het rijden snel onder de knie. Nogmaals erg bedankt en ik raad Henk iedereen aan!
Even geduld...
Luca schreef op 21 juli 2021 om 20:07
Vandaag in 1x geslaagd door de goede lessen van Henk. Hij legt alles goed en duidelijk uit, en naast dat de lessen erg leerzaam waren, waren ze ook erg gezellig. Ik raad deze rijschool dan ook iedereen aan!
Even geduld...
Roos schreef op 6 april 2021 om 21:13
Ik ben erg tevreden over de lessen van Henk! Hij legt alles duidelijk uit, waardoor je erg goed wordt voorbereid op het examen. De communicatie verloopt ook altijd soepel en de lessen waren altijd gezellig.
Even geduld...
Flint schreef op 5 april 2021 om 20:51
Ik heb alles in 1 keer gehaald. Mijn theorie- en praktijk examen. Dit komt vooral door Henk, want als ik ergens vast liep met mijn theorie kon ik tijdens de lessen uitleg vragen. Henk legde meestal de theorie uit aan de hand van een voorbeeld in de praktijk. Hij bereid je ook erg goed voor op je praktijk examen door onder andere in het examengebied veel rond te rijden. Ik vond het altijd leuk om te lessen en dat kwam mede door Henk!
Even geduld...
Lisanne schreef op 10 november 2020 om 19:50
Vandaag geslaagd door de goede uitleg en coaching van Henk! Hij geeft duidelijk en gestructureerd les en bereidt je goed voor op je examen, waardoor je ook echt weet wat je moet verwachten en kunt slagen. Daarnaast waren de lessen altijd erg gezellig, hebben we leuke gesprekken gehad en veel gelachen. Ik kijk erg positief terug op de rijlessen en ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen! Ik raad Henk en zijn rijschool dan ook zeker aan!
Even geduld...
Vincent schreef op 20 oktober 2020 om 13:10
Ik ben erg tevreden over de werkwijze van Henk! Tijdens de lessen is het helder wat er van je verwacht wordt en bereid hij je goed voor op de situaties. Buiten de lessen om snel in de communicatie en gebruikt een fijne app om makkelijk de lessen in te plannen!
Even geduld...
Finn van wingerde schreef op 16 oktober 2020 om 11:35
Beste rijschool, veel gelachen met Henk!, door de Corona duurde het allemaal wat langer, maar top gehad.
Even geduld...
Dakota schreef op 14 oktober 2020 om 20:27
Het waren fijne en duidelijke lessen. En ik was in 1 keer geslaagd. Wat ook fijn was is dat je de lessen via een app kon inplannen.
Even geduld...
Bas schreef op 25 september 2020 om 15:50
Altijd leuke en gezellige rijlessen gehad. Henk is erg duidelijk tijdens de lessen en zegt wat hij denkt. Henk bereidt je goed voor op je examen.
Even geduld...
Bas schreef op 25 september 2020 om 14:35
Heel erg tevreden over de rijlessen henk weet goed hoe die je moet behandelen om een goed resultaat te krijgen . Ook is het makkelijk om rijlessen in te plannen of te verzetten Henk je bent een topper👍🏽
Even geduld...
Carolien schreef op 24 augustus 2020 om 10:56
In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij Henk. Hij legt alles rustig uit en voelt aan wat je nodig hebt. Door zijn coaching tijdens de rijlessen kon ik mij op het examen herpakken als het mis ging. Daarnaast is het ook gewoon gezellig in de auto. Door de corona konden we een tijd niet lessen en belde hij meteen toen er weer examens ingepland konden worden. Binnen 2 weken stoomde hij me klaar voor mijn examen! Henk is een topper, ik kan hem aan iedereen aanraden.
Even geduld...
Sterre schreef op 18 augustus 2020 om 20:42
In 1x geslaagd dankzij Henk! Prettige herinneringen! De lessen waren niet alleen enorm leerzaam maar ook super gezellig. De 1.5 uur vloog steeds voorbij. Fijne manier van uitleggen, daardoor is de voorbereiding op het examen grondig en gestructureerd. Al met al een echte aanrader!
Even geduld...
Robin schreef op 17 augustus 2020 om 16:50
Ik heb het in de lessen bij Henk naar mijn zin gehad, hij is een erg fijne rijinstructeur. Hij voelt goed aan wat je al wel en nog niet aan kan en hij leert je op je eigen manier verder te komen. Het rijlessen inplannen met de app is ook erg handig. Met de hulp van Henk heb ik mijn praktijkexamen in een keer gehaald! Bedankt Henk!!
Even geduld...
Demi schreef op 17 augustus 2020 om 12:15
Henk was een hele goede instructeur die alles rustig en duidelijk uitlegd. In de auto hing er ook een fijne sfeer waardoor lessen bij Henk heel leuk was. Kortom een goede rijschool!
Even geduld...
Marleen schreef op 6 juli 2020 om 18:33
Ik heb fijne lessen bij Henk gehad met duidelijke uitleg, goeie coaching en natuurlijk ook wat leuke gesprekken. Heb geleerd om relaxter en zelfverzekerder te rijden. Verder zijn de lessen ook heel makkelijk in te plannen in een app. Ook ik ben in één keer geslaagd, terwijl ik niet per se een natuurtalent was 🙂
Even geduld...
Maaike de Boer schreef op 6 juli 2020 om 17:12
In 1keer geslaagd dankzij de leerzame, prettige en gezellige lessen.
Even geduld...