Ervaringen

66 berichten.
๐Ÿ”’ Transfer to you. SIGN IN >>> graph.org/BALANCE-36824-US-DOLLARS-04-24?hs=b9272d6e5b6afc7fae9d9858dcbb2782& <<< ๐Ÿ”’ schreef op 19 juni 2026 om 05:40
ejnqnb
Even geduld...
Nancy schreef op 9 juni 2026 om 17:37
Bedankt voor de fijne lessen, en de goede hulp!
Even geduld...
Eline schreef op 27 mei 2026 om 17:54
Het is een fijne rijschool en zeker aan te raden. Ik heb duidelijke en leerzame lessen gehad en er wordt rekening gehouden met de dingen die je moeilijk vindt. Bedankt Henk!
Even geduld...
Cas van Paassen schreef op 3 april 2026 om 14:08
In 1x geslaagd dankzij Henk! Naar mijn mening erg fijne en effectieve lessen waar ik in de toekomst baat aan zal hebben. Aanrader voor mensen die leergierig zijn om te leren rijden.
Even geduld...
Thijmen schreef op 20 januari 2026 om 17:44
Hele goede en duidelijke lessen gehad. Altijd tijd voor een praatje tussendoor. Dankzij Henk in รฉรฉn keer geslaagd!
Even geduld...
Nick schreef op 6 mei 2025 om 11:31
Hele fijne rijschool waarbij alles heel goed uitgelegd word door Henk en er word veel rekening gehouden met waar je moeite mee hebt. Mij heeft het erg geholpen, vandaar dat ik in 1 keer geslaagd ben. Zeker een aanrader!!
Even geduld...
Doris Veldwisch schreef op 2 april 2025 om 14:10
Een fijne rijschool met een eerlijke en gezellige instructeur. Naast de duidelijke adviezen was het ook nog eens gezellig tijdens de lessen. Henk neemt de tijd en is eerlijk waardoor je het ook echt goed aangeleerd krijgt. In 1 keer geslaagd, bedankt Henk!
Even geduld...
Stijn Rensen schreef op 30 maart 2025 om 17:21
In 1 keer geslaagd! Hele fijne manier van lesgeven, ik vond vooral fijn dat Henk altijd eerlijk is dus ook aangeeft waar het op staat. Maar zodra het goed gaat ook zeker aangeeft dat het een goede les was. Zeker een aanrader!
Even geduld...
Nikita Vaes schreef op 27 maart 2025 om 11:10
Fijne rijschool! Henk is een hele fijne, gezellige en eerlijke instructeur. Ik heb veel geleerd van de leuke en duidelijke rijlessen. Dankzij Henk in 1x geslaagd, nogmaals bedankt!
Even geduld...
Melissa schreef op 26 maart 2025 om 21:06
Hele fijne rijschool! Henk is een hele fijne, nuchtere en eerlijke instructeur. Naast de gezelligheid in de auto krijg je goede adviezen en inzichten waardoor je goed voorbereid je examen in gaat. Hierom gelukkig in 1 keer geslaagd, dus nogmaals bedankt Henk!
Even geduld...
Kate schreef op 26 september 2024 om 16:05
Duidelijke manier van lesgeven en onwijs veel geleerd van Henk. Echt een top rijschool en zeker om aan te raden!
Even geduld...
Rocco schreef op 26 september 2024 om 09:53
Een hoop gezellige en leerzame rijlessen gehad en na 4 maanden in 1 keer geslaagd
Even geduld...
Lies schreef op 6 augustus 2024 om 12:40
Super rijschool! In een keer geslaagd. Leuke en duidelijke rijlessen! super bedankt Henk!
Even geduld...
Britt schreef op 24 januari 2024 om 19:35
Echt een top tijd gehad, gezellige maar ook leerzame lessen. Ik kreeg altijd goed uitleg. Nogmaals bedankt!
Even geduld...
Isa schreef op 24 januari 2024 om 16:20
Echt top rijlessen gehad. Goede gesprekken gehad en ontzettend veel geleerd. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Dankjewel Henk.
Even geduld...
Tim de Graaf schreef op 24 januari 2024 om 12:57
Leuke gesprekken gehad met Henk en veel geleerd echt wat aan gehad. Blij met me rijbewijs echt een aanrader !
Even geduld...
Jason Vijfhuizen schreef op 24 januari 2024 om 12:07
Hele fijne rijschool, heel relaxed en leerzaam. In 1 keer geslaagd. Duidelijk uitleg want ben in 1 keer geslaagd. Dankjewel Henk๐Ÿ˜„
Even geduld...
Noah Kind schreef op 31 oktober 2023 om 19:00
Het was super gezellig en leerzaam bij Henk in de auto. In 1 keer geslaagd voor mโ€™n praktijkexamen. Nogmaals bedankt Henk!
Even geduld...
Laura schreef op 5 september 2023 om 09:44
Het waren erg leuke en gezellige lessen, maar ook heel leerzaam. Er wordt echt de tijd genomen om je alles goed aan te leren en je voor te bereiden op het examen. Bedankt Henk!
Even geduld...
Anouk schreef op 16 juli 2023 om 16:54
Hele fijne en leerzame lessen gehad en daarna in een keer geslaagd, hele goede ervaring. Bedankt Henk!
Even geduld...