๐ Transfer to you. SIGN IN >>> graph.org/BALANCE-36824-US-DOLLARS-04-24?hs=b9272d6e5b6afc7fae9d9858dcbb2782& <<< ๐ schreef op 19 juni 2026 om 05:40
Het is een fijne rijschool en zeker aan te raden. Ik heb duidelijke en leerzame lessen gehad en er wordt rekening gehouden met de dingen die je moeilijk vindt. Bedankt Henk!
In 1x geslaagd dankzij Henk! Naar mijn mening erg fijne en effectieve lessen waar ik in de toekomst baat aan zal hebben. Aanrader voor mensen die leergierig zijn om te leren rijden.
Hele fijne rijschool waarbij alles heel goed uitgelegd word door Henk en er word veel rekening gehouden met waar je moeite mee hebt. Mij heeft het erg geholpen, vandaar dat ik in 1 keer geslaagd ben. Zeker een aanrader!!
Een fijne rijschool met een eerlijke en gezellige instructeur. Naast de duidelijke adviezen was het ook nog eens gezellig tijdens de lessen. Henk neemt de tijd en is eerlijk waardoor je het ook echt goed aangeleerd krijgt. In 1 keer geslaagd, bedankt Henk!
In 1 keer geslaagd! Hele fijne manier van lesgeven, ik vond vooral fijn dat Henk altijd eerlijk is dus ook aangeeft waar het op staat. Maar zodra het goed gaat ook zeker aangeeft dat het een goede les was. Zeker een aanrader!
Fijne rijschool! Henk is een hele fijne, gezellige en eerlijke instructeur. Ik heb veel geleerd van de leuke en duidelijke rijlessen. Dankzij Henk in 1x geslaagd, nogmaals bedankt!
Hele fijne rijschool! Henk is een hele fijne, nuchtere en eerlijke instructeur. Naast de gezelligheid in de auto krijg je goede adviezen en inzichten waardoor je goed voorbereid je examen in gaat. Hierom gelukkig in 1 keer geslaagd, dus nogmaals bedankt Henk!
Het waren erg leuke en gezellige lessen, maar ook heel leerzaam. Er wordt echt de tijd genomen om je alles goed aan te leren en je voor te bereiden op het examen. Bedankt Henk!