Ervaringen

Bas schreef op 25 september 2020 om 15:50
Altijd leuke en gezellige rijlessen gehad. Henk is erg duidelijk tijdens de lessen en zegt wat hij denkt. Henk bereidt je goed voor op je examen.
Even geduld...