Ervaringen

Carolien schreef op 24 augustus 2020 om 10:56
In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij Henk. Hij legt alles rustig uit en voelt aan wat je nodig hebt. Door zijn coaching tijdens de rijlessen kon ik mij op het examen herpakken als het mis ging. Daarnaast is het ook gewoon gezellig in de auto. Door de corona konden we een tijd niet lessen en belde hij meteen toen er weer examens ingepland konden worden. Binnen 2 weken stoomde hij me klaar voor mijn examen! Henk is een topper, ik kan hem aan iedereen aanraden.
Even geduld...