Ervaringen

Josine schreef op 6 juli 2020 om 12:44
Ik heb hele goede en gezellige lessen gehad bij rijschool Jan en ben in 1 keer geslaagd! Henk geeft goede uitleg en coaching en zorgt voor een goede sfeer tijdens de lessen. Hij bereidt je goed voor op het examen en heeft al met al een hele goede rijschool!
Even geduld...