Ervaringen

Sterre schreef op 18 augustus 2020 om 20:42
In 1x geslaagd dankzij Henk! Prettige herinneringen! De lessen waren niet alleen enorm leerzaam maar ook super gezellig. De 1.5 uur vloog steeds voorbij. Fijne manier van uitleggen, daardoor is de voorbereiding op het examen grondig en gestructureerd. Al met al een echte aanrader!
Even geduld...