Ervaringen

Robin schreef op 17 augustus 2020 om 16:50
Ik heb het in de lessen bij Henk naar mijn zin gehad, hij is een erg fijne rijinstructeur. Hij voelt goed aan wat je al wel en nog niet aan kan en hij leert je op je eigen manier verder te komen. Het rijlessen inplannen met de app is ook erg handig. Met de hulp van Henk heb ik mijn praktijkexamen in een keer gehaald! Bedankt Henk!!
Even geduld...