Ik heb het in de lessen bij Henk naar mijn zin gehad, hij is een erg fijne rijinstructeur. Hij voelt goed aan wat je al wel en nog niet aan kan en hij leert je op je eigen manier verder te komen. Het rijlessen inplannen met de app is ook erg handig. Met de hulp van Henk heb ik mijn praktijkexamen in een keer gehaald! Bedankt Henk!!