Ervaringen

Demi schreef op 17 augustus 2020 om 12:15
Henk was een hele goede instructeur die alles rustig en duidelijk uitlegd. In de auto hing er ook een fijne sfeer waardoor lessen bij Henk heel leuk was. Kortom een goede rijschool!
Even geduld...