Eline schreef op 27 mei 2026 om 17:54 Het is een fijne rijschool en zeker aan te raden. Ik heb duidelijke en leerzame lessen gehad en er wordt rekening gehouden met de dingen die je moeilijk vindt. Bedankt Henk! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...