Ervaringen

Cas van Paassen schreef op 3 april 2026 om 14:08
In 1x geslaagd dankzij Henk! Naar mijn mening erg fijne en effectieve lessen waar ik in de toekomst baat aan zal hebben. Aanrader voor mensen die leergierig zijn om te leren rijden.
Even geduld...