Ervaringen

Gijs schreef op 6 juli 2020 om 12:42
altijd leuke en gezellige lessen geweest bij Henk. Veel gelachen wanneer dat kon en duidelijk wanneer dat nodig was. in 1 keer geslaagd. met dank aan Henk!
Even geduld...