Ervaringen

Nick schreef op 6 mei 2025 om 11:31
Hele fijne rijschool waarbij alles heel goed uitgelegd word door Henk en er word veel rekening gehouden met waar je moeite mee hebt. Mij heeft het erg geholpen, vandaar dat ik in 1 keer geslaagd ben. Zeker een aanrader!!
Even geduld...