Een fijne rijschool met een eerlijke en gezellige instructeur. Naast de duidelijke adviezen was het ook nog eens gezellig tijdens de lessen. Henk neemt de tijd en is eerlijk waardoor je het ook echt goed aangeleerd krijgt. In 1 keer geslaagd, bedankt Henk!