Ervaringen

Stijn Rensen schreef op 30 maart 2025 om 17:21
In 1 keer geslaagd! Hele fijne manier van lesgeven, ik vond vooral fijn dat Henk altijd eerlijk is dus ook aangeeft waar het op staat. Maar zodra het goed gaat ook zeker aangeeft dat het een goede les was. Zeker een aanrader!
Even geduld...