Ervaringen

Nikita Vaes schreef op 27 maart 2025 om 11:10
Fijne rijschool! Henk is een hele fijne, gezellige en eerlijke instructeur. Ik heb veel geleerd van de leuke en duidelijke rijlessen. Dankzij Henk in 1x geslaagd, nogmaals bedankt!
Even geduld...