Nikita Vaes schreef op 27 maart 2025 om 11:10 Fijne rijschool! Henk is een hele fijne, gezellige en eerlijke instructeur. Ik heb veel geleerd van de leuke en duidelijke rijlessen. Dankzij Henk in 1x geslaagd, nogmaals bedankt! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...