Ervaringen

Melissa schreef op 26 maart 2025 om 21:06
Hele fijne rijschool! Henk is een hele fijne, nuchtere en eerlijke instructeur. Naast de gezelligheid in de auto krijg je goede adviezen en inzichten waardoor je goed voorbereid je examen in gaat. Hierom gelukkig in 1 keer geslaagd, dus nogmaals bedankt Henk!
Even geduld...