Ervaringen

Isa schreef op 24 januari 2024 om 16:20
Echt top rijlessen gehad. Goede gesprekken gehad en ontzettend veel geleerd. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Dankjewel Henk.
Even geduld...