Ervaringen

Laura schreef op 5 september 2023 om 09:44
Het waren erg leuke en gezellige lessen, maar ook heel leerzaam. Er wordt echt de tijd genomen om je alles goed aan te leren en je voor te bereiden op het examen. Bedankt Henk!
Even geduld...