Na 2,5e maand lessen in 1x geslaagd.Bij rijschool Jan zijn de lessen altijd gezellig, ook de pakketten die aan worden geboden zijn erg fijn. Henk is altijd in voor een leuk praatje maar is ook serieus wanneer nodig. Henk is eerlijk en zegt waar het op staat en weet precies waar nog aan gewerkt moet worden voordat je het examen ingaat. Kortom een super goede ervaring!