Ervaringen

Koen schreef op 17 november 2021 om 15:35
Netjes in 1 keer geslaagd met Henk zijn leuke en leerzame lessen. Henk leert je niet alleen goed autorijden voor het examen maar ook hoe je als je je rijbewijs hebt veilig en met plezier de weg op gaat. Bedankt Henk!
Even geduld...