Altijd hele leuke , leerzame en gezellige lessen gehad bij Henk. Hij neemt echt de tijd voor je en leert het je allemaal goed aan. Ik ben daarom ook in 1 x geslaagd bij Henk. Hij bereid je goed voor op het examen en daarom raad ik jullie allemaal deze rijschool aan!