Ervaringen

Laurien schreef op 25 augustus 2021 om 15:49
Veel leerzame en gezellige rijlessen gehad bij Henk en - ondanks de zenuwen - toch in 1 keer geslaagd! Bedankt, Henk!
Even geduld...