Ervaringen

Celeste schreef op 11 augustus 2021 om 12:55
In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs, dankzij Henk! Wat een goede en betrouwbare instructeur, ik raad hem iedereen aan. Henk, bedankt voor de leerzame en gezellige lessen!
Even geduld...