Stef schreef op 22 juli 2021 om 14:18 In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Henk geeft duidelijke en gezellige lessen. Hij neemt echt de tijd voor je tijdens de lessen en legt alles super goed uit! En bereidt je goed voor op je examen. ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...