Ervaringen

Merian Bazuin schreef op 21 juli 2021 om 20:32
In 1x geslaagd bij verkeerschool Jan. Door de duidelijke en gezellige lessen had ik het rijden snel onder de knie. Nogmaals erg bedankt en ik raad Henk iedereen aan!
Even geduld...