Merian Bazuin schreef op 21 juli 2021 om 20:32 In 1x geslaagd bij verkeerschool Jan. Door de duidelijke en gezellige lessen had ik het rijden snel onder de knie. Nogmaals erg bedankt en ik raad Henk iedereen aan! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...