Ervaringen

Luca schreef op 21 juli 2021 om 20:07
Vandaag in 1x geslaagd door de goede lessen van Henk. Hij legt alles goed en duidelijk uit, en naast dat de lessen erg leerzaam waren, waren ze ook erg gezellig. Ik raad deze rijschool dan ook iedereen aan!
Even geduld...