Ervaringen

Roos schreef op 6 april 2021 om 21:13
Ik ben erg tevreden over de lessen van Henk! Hij legt alles duidelijk uit, waardoor je erg goed wordt voorbereid op het examen. De communicatie verloopt ook altijd soepel en de lessen waren altijd gezellig.
Even geduld...