Ik heb alles in 1 keer gehaald. Mijn theorie- en praktijk examen. Dit komt vooral door Henk, want als ik ergens vast liep met mijn theorie kon ik tijdens de lessen uitleg vragen. Henk legde meestal de theorie uit aan de hand van een voorbeeld in de praktijk. Hij bereid je ook erg goed voor op je praktijk examen door onder andere in het examengebied veel rond te rijden. Ik vond het altijd leuk om te lessen en dat kwam mede door Henk!