Ervaringen

Lisanne schreef op 10 november 2020 om 19:50
Vandaag geslaagd door de goede uitleg en coaching van Henk! Hij geeft duidelijk en gestructureerd les en bereidt je goed voor op je examen, waardoor je ook echt weet wat je moet verwachten en kunt slagen. Daarnaast waren de lessen altijd erg gezellig, hebben we leuke gesprekken gehad en veel gelachen. Ik kijk erg positief terug op de rijlessen en ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen! Ik raad Henk en zijn rijschool dan ook zeker aan!
Even geduld...